Wystartowała kampania edukacyjna wydawnictwa The Point – „Świadome macierzyństwo, ciąża i dziecko”. Całość ukazała się 18 maja w prasie, jako tematyczny dodatek specjalny w „Gazecie Wyborczej”, w wersji online na wpunktozdrowiu.pl oraz wielu portalach i wydarzeniach podejmujących tematykę macierzyństwa. Partnerem Merytorycznym kampanii jest Instytut Matki i Dziecka.
Wydawnictwo będzie także dostępne na Tragach. Każdy odwiedzający Targi MTD, otrzyma to wydawnictwo gratis!
Twarzą kampanii „Świadome macierzyństwo, ciąża i dziecko”. została Odeta Moro – dziennikarka, założycielka Fundacji Szczęśliwe Macierzyństwo, ale również mama dwójki dzieci.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi czytelników na tematy związane ze świadomym macierzyństwem. Chcemy przybliżyć przyszłym i obecnym rodzicom kwestie istotne przy planowaniu ciąży, ale też opieki nad dzieckiem w pierwszych miesiącach i latach jego życia i rozwoju. Zależy nam na propagowaniu wiedzy na temat odpowiedzialnego podejścia do zdrowia mamy i dziecka na każdym z jego etapów. Istotnym zagadnieniem, na którym chcemy się także skupić, jest zdrowie przyszłej mamy, szybkie wykrywanie ciąży, a co za tym idzie odpowiednia opieka i diagnostyka.
Projekt skierowany jest nie tylko do osób, które planują, spodziewają się lub już posiadają małe dzieci. Z szeroką wiedzą na temat świadomego rodzicielstwa, zdrowia i rozwoju malucha chcielibyśmy dotrzeć również do bliskich, którzy często biorą udział w opiece i wychowaniu najmłodszych.